Blogia kirjoittaa 22v. nuori nainen, joka on yrittänyt laiduttaa lukemattomat kerrat, mutta tällä kertaa pysyvästi. Matkan varrelle on jäänyt jo vajaa 20 kiloa, mutta toiset on vielä pudotettavana. Apuna matkassa mukana personal trainer.

tiistai 2. syyskuuta 2014

#KIITOLLINENSIUNATTUONNELLINEN

Kai mun on aloitettava tämä postaus pyytämällä anteeksi muutaman kuukauden hiljaisuutta. ♥ Mutta mitä mä olen tänä aikana touhuillut ja mitä mulle kuuluu nyt? Ensin on ihan pakko sanoo, että oon viettäny aivan huippu kesän ja vaikka syksyä rakastankin niin haikein mielin silti oon, kun kesä on ohi... </3 Tunteet heitteli kesän aikana äärilaidasta toiseen. 

 Tää postaus eroaa blogin normaaleista postauksista, mutta mun on ihan pakko päästä hehkuttamaan muutamaa juttua!!

 Kesän alkupuolella tuli käytyä kotona. Kuopio on ja tulee olemaan mulle aina koti, siellä on ystävät ja perhe<3 Vaikka Kuopiossa on ihana käydä niin lähteminen pois on sitäkin vaikeempaa...Mulla on viime aikoina ollu järjetön koti-ikävä... :( Niin ja mikä teki Kuopiossa käynnistä vieläkin paremman oli ehdottomasti Viinijuhlat ja CHEEK!<3
 
 "Mä tiesin tän päivän tulevan ja
osasin odottaa et eteenpäin on kuljettava
ovi suljettava, jätettävä taakse tää vaihe
ja se meikäläisen taas vetää haikeeks
se on ain vaikeet pakkaa laukut ja hyvästellä
vaikka järki sanookin et, nyt on hyvä mennä" 

Haikeista tunnelmista seuraavaan kesän kohokohtaan. Suunnattiin kavereiden kanssa Helsingin kyläsaareen eli~ WEEKEND FESTIVAL! :) Olin tänä vuonna ekaa kertaa ja oli kyllä huikee meno!! Ens vuonna ehdottomasti uudestaan! 
 

VIIMEISENÄ MUTTEI TODELLAKAAN VÄHÄISIMPÄNÄ ~ CHEEK & OLYMPIASTADION! <3 Oon fanittanut Cheekiä vuodesta 2012, se kolahti silloin ja lujaa! Stadikasta on jo reilu viikko mutta mä en tahdo edelleenkään löytää sanoja... <3


#KIITOLLINENSIUNATTUONNELLINEN

Mitkä oli teidän kesän kohokohtia? :)


Seuraavassa postauksessa sitten takaisin asiaan eli miten laihdutus puolella on mennyt :) Palaillaan!

<3: Mira

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti